Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1678. Sal wielkanocny w KTM - 1

 Nie mogłam się oprzeć wielkanocnej zabawie w Klubie Twórczych Mam. 

Do wyboru były trzy wzory, ale ponieważ jeden już wyszywałam to mnie zostały dwa.

Właśnie powstał pierwszy haft - z kaczuszką w szafirkach. 

Na razie nie oprawiałam go bo chce zrobić oba jednocześnie. 





5 komentarzy :

  1. Śliczna tą kaczuszka. U mnie piskele powolutku się kończy🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam:) Ja już nic nie biorę:) No raczej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza kaczuszka, ja zaczęłam od pisklaczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu piękna wyhaftowałaś kaczuszkę. Jest bardzo ciekawa oprawy. Pozdrawiam Joasia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka