Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1674. UFOK- owy rok podsumowanie lutego

 Strasznie krótki ten luty... Niestety dla moich UFOK-ów za krótki, bo strasznie słabo mi idzie z ich poskramianiem. Co prawda mam co robić a pracuję jednocześnie nad wieloma projektami i to jest chyba mój błąd, ale cóż poradzę - moje hafciarskie ADHD co jakiś czas daje o sobie znać i domaga się czegoś nowego.

Pora na podsumowanie



W lutym udało mi się skończyć kolejną babeczkę z mojego ubiegłorocznego salu 



zrobiłam też kolejny element z jesiennego salu


podłubałam w nożyczkach 


i róży


Ogólnie skończyłam luty z wynikiem 18114,5 krzyżyka, co mnie zadowala, zważywszy, jak mało - przynajmniej jak mi się wydawało poświęciłam czasu na krzyżyki. 


Ciekawe, jak poszło w lutym uczestniczkom zabawy. Linkujemy do 5 marca do północy 



You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

7 komentarzy :

  1. Piękne postępy. Kiedy Ty to Kasiu robisz :)./ Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile krzyżyków! Podziwiam tempo prac :) Bardzo się cieszę, że jest ta zabawa, bo inaczej ciężko by mi się siadało do UFOK-ów :) A każdy krzyżyk w UFOK-ach zbliża do ich końca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, piękne postępy. Gratuluję i życzę Ci owocnego marca. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Babeczka smakowita! ;))
    Trzymam kciuki za ukończenie ufokow!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasia :) jak Tobie słabo idzie z UFO-kami to ja chyba się cofam (do tyłu) :)
    Piękne i smakowite postępy

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Gratuluję naprawdę niezłych postępów w poskramianiu UFOków.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka