Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1776. Imieniny miesiąca 11 - kartka z nożyczkami

 Kolejnym tematem zaproponowanym w imieninowej zabawie przez Hanię były nożyczki. 

Czytałam na kilku blogach, że dziewczyny niezbyt były z tego tematu zadowolone. 

Ja wręcz przeciwnie, ale to chyba dlatego, że w mojej "karierze" hafciarskiej już ten motyw wykorzystałam i byłam bardzo zadowolona z efektów. 

Sięgnęłam więc po sprawdzony wzorek nożyczek z różami - fragment samplera LBP. 

Oto efekt



Teraz pora na wybór kartki konkursowej - kompletnie nie wiem, którą zgłosić... chyba jakiś casting zrobię :P 


6 komentarzy :

  1. Śliczny hafcik a tym samym urocza karteczka powstała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie poradziłaś sobie z tematem, powstała z nich kartka w zasadzie na każdą okazję. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna karteczka. Czasami wystarczy poszukać albo pokombinować, aby wykorzystać np część innego wzoru. Świetny pomysł i bardzo ładny papier. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka