Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1812. Sampler odsłona 1

 Pisałam w poprzednim poście, że zaczęłam coś nowego, czego jeszcze kilka tygodni temu kompletnie nie planowałam. 

Tą nową sampler kwiatowy. Wszystko za sprawą grupy Samplerownia na fb, która mnie skusiła. 

Wzór kupiłam na etsy. Długo zastanawiałam się na czym wyszywać. Wiem, że spore grono hafciarek wyszywa tego typu wzory na lnie, ale moje doświadczenie w pracy z lnem jest niewielkie, dlatego też stwierdziłam, że na razie się nie odważę - może przy jakimś mniejszym. Najbardziej obawiam się pomyłki w liczeniu. 

Tymczasem wybrałam kanwę 20 ct opalizującą, do której dobrałam morskie odcienie muliny. Przyznam się, że efekt jest całkiem całkiem... Oto pierwszy fragment. 




A tak ma prezentować się całość






9 komentarzy :

  1. Dobry początek, powodzenia przy stawianiu kolejnych krzyżyków:) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie ciekawość mnie zżerała. Fajny wzór, można wyszywać kawałkami. Powodzenia 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny początek, a całość prezentuje się imponująco!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny sampler będzie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bo fb to złooooo, a samplerownia potrafi kusić :)
    Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. o jejku , ale będzie piękny

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie wygląda-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Szalona! Pięknie wyszedł pierwszy fragment.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny pierwszy fragment :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka