Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1865. Paryż wg Afremova - finał

 Udało się - wysadziłam w kosmos chyba mój największy wyrzut sumienia, czyli Paryż wg Afremova. Wieki temu kupiłam zestaw na Ali. 

Podmieniłam kanwę na mój ulubiony rozmiar do chińskiej muliny, czyli 18 ct i zaczęłam wyszywanie, ale mały rozmiar symboli we wzorze mnie pokonał... 

Dopiero kiedy zaczęłam wprowadzać wzór do programu Pattern Marker i wyszywać z aplikacją ruszyłam z kopyta..

Po jakimś czasie dotarła do mnie brutalna prawda - efekt nijak miał się do symulacji dołączonej do wzoru... Przyszło rozczarowanie, ale postanowiłam dokończyć wyszywanie. 

Cieszę się przy okazji, że zrezygnowałam z wyszywania półki podróżniczej, którą też kupiłam na Ali, bo pewnie bym nieźle naklęła przy okazji i nie skończyłabym...

Tym niemniej chwalę się ukończonym UFOK-iem... 

Na razie w wirtualnej ramce, ponieważ muszę się jeszcze zastanowić, czy w ogóle to robić..






6 komentarzy :

  1. Gratuluje ukończenia haftu! Widać, że wymagał dużo pracy. Pięknie się prezentuje! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy obraz. Gratuluję ukończenia haftu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ukończenia haftu. Pięknie się prezentuje.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super. Gratuluję ukończenia. Oprawiaj!szkoda go do szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  5. Absolutnie szkoda do szuflady! Haft bardzo fajny, i trzeba go oprawić i na ścianie powiesić :) Gratuluję ukończenia i ślę pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  6. szuflada to nie jest dobre miejsce dla haftu :) podziwiam za ogrom pracy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka