Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1858. UFOK-owy rok podsumowanie kwietnia

 Ani się nie obejrzeliśmy a mamy pierwszy dzień maja... leci ten czas jak szalony... 

Skoro zaś nowy miesiąc to pora podsumować zmagania z UFOK-ami. 



Kwiecień zdominowały dwa UFOK-i - Paryż wg Afremova i monstera. Myślałam, że ten pierwszy uda mi się skończyć, ale wyskoczyły hafty okazyjne i musi poczekać. 

Tym niemniej brakuje mi w nim około 10 procent więc jakieś niecałe 5000 krzyżyków.


W monsterze przybył całkiem spory fragment 

Nawet przyzwoicie kończę mój kwietniowy dziennik hafciarski, w którym na liczniku ponad 20 tysięcy krzyżyków


Ciekawe, jak poszło uczestniczkom zabawy. Linkujemy do 5 maja do północy.


You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

6 komentarzy :

  1. Kazdy krzyzyk sie liczy, ja wkoncu wyciaglam moje ufoki i powoli haftuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Są postępy. To najważniejsze. Moje jutro☺️

    OdpowiedzUsuń
  3. Są postępy. To najważniejsze. Moje jutro☺️

    OdpowiedzUsuń
  4. Ilości krzyżyków zacne...... monstera jest świetna. U mnie prawie nic nie przybywa - prawie. Ale mam nadzieję skończyć w końcu iryski. Nie wiem, czy zabiorę się za inne UFO-ki.... a na pewno stworzę nowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu całkiem zapomniałam podlinkować mojego Ufoczka . http://gosiazoltek.blogspot.com/2022/05/sal-ufo-kowy-kwiecien.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka