Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1925. Słonecznik odsłona 36

 Tak to już jest w tym roku, że słonecznik dominuje na blogu. 

Wszystko przez systematyczność, bo co tydzień powstaje wymagane regułami zabawy 358 krzyżyków (po podziale na ilość tygodniu w roku tyle wyszło). 

Czasami miałam refleksję, że mogłam wybrać coś większego, bo te krzyżyki to jeden odcinek serialu, ale teraz, kiedy praca zawodowa upomina się o mnie bardzo mocno cieszę się, że to tylko tyle, bo w piątki na spokojnie jestem w stanie zrobić i nie muszę gonić... 

To odsłona ubiegłotygodniowa zabawy. Jak widać koniec haftu a co za tym idzie roku coraz bliżej.






4 komentarze :

  1. O, to jeszcze troszkę i skończysz. Brawo

    OdpowiedzUsuń
  2. Już pięknie wygląda!.. i rzeczywiście koniec haftu coraz bliżej jak i koniec roku.. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka