Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

2002. Kartki z pisankami - testowanie dla Igiełki

 Wszyscy pewnie wiedzą, że uwielbiam testować wzory Igiełki. 

Co prawda jestem wybredna w doborze wzorów i nie wszystko do mnie przemawia, ale Monika to akceptuje i czasami podrzuca mi jakie nowości do testowania trochę poza kolejnością. 

Tak było z tymi patchworkowymi pisankami. 

Kiedy je zobaczyłam od razu mi  się spodobały, ale ostrzegłam Monikę, że ich zrobienie trochę potrwa - jak policzyła mi Saga całość ma ponad 13 tysięcy krzyżyków. 

Początkowo chciałam zrobić jedno, ale tak się wkręciłam, bo wyszywa się je bardzo przyjemnie i co najważniejsze - kontury nie dają popalić, nawet kiedy jest ich sporo - tutaj wielki ukłon w stronę autorki.  

W ubiegłym tygodniu udało mi się je skończyć i oprawić. 

Powstały, jak to zwykle u mnie kartki. Moim zdaniem całkiem udane. 








Wzory będą do kupienia w sklepie Igiełki, do którego Was serdecznie zapraszam. 

6 komentarzy :

  1. Kasiu piękne karteczki stworzyłaś. Kolory bazy idealnie dobrane do kolorystyki haftu. Cudo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Są super:) I kartki i oprawa. rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też lubię wzory Igiełki, i też szczególnie niektóre. Te bardzo przypadły mi do gustu, na pewno nabędę. A Twoje kartki Kasiu, jak zwykle gustowne i profesjonalnie wykonane!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejne świetne wzory, które trzeba sobie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te wzory. Wspaniale sprawdziły się na kartkach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka