Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

2060. 10 lat blogowania i wyniki candy

 Dziś mój blog świętuje swoje 10. urodziny.
Pamiętam, jakby to było wczoraj, kiedy siedząc na nocnym dyżurze w bursie naszło mnie na założenie bloga.. 
W sumie to było moje trzecie podejście i jak się okazuje w nim wytrwałam.. 


Przez 10 lat mojego blogowania dużo się zadziało - napisałam ponad 2000 postów, pod którymi moi czytelnicy zostawili pond 20 tysięcy komentarzy a blog ma ponad 730 tysięcy wyświetleń - jak na blogi całkiem niezłe osiągnięcie, szczególnie, że w ciągu ostatnich kilku lat wiele blogów poznikało a hafciarki przeniosły się do innych mediów - ja jakoś nie umiem przekonać się do Instagrama czy innych... 

W tym miejscu bardzo serdecznie dziękuję tym, którzy do mnie zaglądają no i przede wszystkim uczestniczkom moich zabaw.  

Pora też na rozstrzygniecie mojego candy.

Do zabawy zgłosiło się tylko siedem osób - niestety pokazuje to, że blogowe zabawy stały się niszowe

1. Elunia

2. Kress_Ka

3. Alicja

4. Gosia Zoltek 

5. Paulina Lawudaj

6. Sylwia 

7. Haft i Patchwork 

Ponieważ sierotki było brak zapytałam generatora liczb, który jako laureatkę wskazał: 


Gosiu serdecznie gratuluję i proszę o kontakt 



7 komentarzy :

  1. O jejku jaka niespodzianka. Dziękuję bardzo i jeszcze raz gratuluję okrągłej rocznicy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje Gosiu. Kasiu- imponujące liczby 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Gosi.
    A Tobie Kasiu życzę jeszcze wielu owocnych lat w blogosferze, nieustającej weny twórczej i mnóstwa "międzyczasu" na przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana wszystkiego najlepszego z powodu tak pięknej rocznicy. Powiem ci ze mam podobnie - choć czasu coraz mniej na bloga jakoś nie mam sumienia go zamienić na Insta. Choć mam przekierowanie postów to i tak piszę na blogu. Pozdrawiam i kolejnych 10 lat wytrwałości życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zabawę i za to że jesteś i mogę do ciebie zaglądać. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka