Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

90. Sal "ROSETTA" - odsłona 2

Dziś jest szczególny dzień dla wielu hafciarek, ponieważ jednocześnie startuje wiele zabaw salowych, w tym mój SAL KSIĘŻYCOWY. 
Ja dopiero poczyniłam do niego przygotowania i wybrałam mulinę, więc dziś nic nie pokażę.
Pokażę za to moje postępy w salu "ROSETTA" u Agnieszki. Organizatorka zaproponowała jako datę rozpoczęcia właśnie dzisiejszy dzień, ale ostatecznie uległa namowom wielu dziewczyn z fb i pozwoliła na wcześniejsze pokazanie efektów. Już raz Wam pokazywałam co nieco, a dziś z dumą prezentuję prawie połowę ramki. Pewnie byłoby więcej, ale wczoraj okazało się, że pomyliłam się w jednym miejscu i sporo musiałam wypruwać, czego bardzo nie lubię. 
Teraz ten haftcik będzie odpoczywał a ja zabieram się za pewien tajny projekt :) 


9 komentarzy :

  1. Ja również jeszcze Twojego Sala Księżycowego jeszcze dzisiaj nie pokarzę bo mam problem z drukarką i poprosiłam szwagierkę żeby mi wydrukowała, ale oczywiście pamięć nas zabieganych pań jest delikatnie mówiąc nie doskonała. Więc prawdopodobnie zacznę w przyszłym tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest ta zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosenna zieleń :) Czekam niecierpliwie na tajny projekt :) super,że maj się zaczął czas zacząć Sale

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam powtarzalne symetryczne wzory.
    Kolor dobrałaś bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam tą Twoją zieleń w tych rozetkach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. pieknie,pieknie nie za szybko inni beda miec kompleksy,pozdrawiam a jak by co to chetnie sie zapisze na sal ksiezycowy hafty basi z wyspy,dzieki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka