Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

98. Kolorowe bratki w nowej odsłonie

Tak, jak Wam wczoraj pisałam ramka do bratków miała być inna. I już jest. Ta ciemniejsza stanowczo lepiej do nich pasuje.


uważni czytelnicy zapewne zauważyli coś nowego na pasku bocznym... taki nowy projekt - mój i moich kochanych Wiedźm tak jak ja zakręconych na punkcie krzyżyków..

14 komentarzy :

  1. O własnie! Teraz w pełni widać ich piękno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie teraz wyglądają :) Stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bratki zachwycające. Pozdrawiam i słonecznego, miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie w ciemnej im ładniej.

    OdpowiedzUsuń
  5. No, teraz wyglądają cudnie i uroczo. Dobrze dobrana ramka to jak ładna fryzura u kobiety, pokazuje całe piękno.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu sliczne :-)
    Slonecznego i mil ego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne,ciemna ramka wydobyła jeszcze więcej piękna z haftu i bratków. Bratki ....
    "Gdym odjeżdżał na zawsze znajomym gościńcem,
    Patrzyły na mnie bratków wielkie, złote oczy,
    Podkute szafirowym dookoła sińcem...".

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne! Aż bratków mi się zachciało...

    OdpowiedzUsuń
  9. Bratki w tej oprawie prezentują się świetnie:). Pozdrawiam. Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba faktycznie lepiej :-) Ale ślicznym bratkom we wszystkim ładnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. O właśnie tego im było trzeba - cudne są w tej oprawie.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bratki w tej ciemnej ramce są zdecydowanie wyrazistsze :) Jeszcze bardziej zyskały na urodzie...
    Pozdrawiam wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna oprawa, rama idealnie dobrana, a i hafcik niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka