Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

92. Wyróżnienie

Nie ukrywam zawsze mnie intrygowały wyróżnienia na różnych blogach. Jako nowicjuszka w blogosferze zastanawiałam się, jak można takowe otrzymać. 
Jakież było moje zaskoczenie, kiedy otrzymałam nominację Libster Award od Nati prowadzącej przepięknego bloga Poplątana. Nati bardzo Ci dziękuję :) 
A wyróżnienie wygląda tak:



Zaintrygowana napisałam do Niej z prośbą o łopatologiczne wyjaśnienie, w czym rzecz i jakie w związku z tym faktem czekają mnie obowiązki, bo wyróżnienia moim zdaniem obligują do czegoś. Okazuje się, że nominacja Libster Award przyznawana jest blogom o mniejszej liczbie obserwatorów (do 100), by te blogi rozpowszechniać, a otrzymuje się ją od innego blogera w uznaniu tego co się robi. 
Według zasad należy odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez osobę nominującą, ale Nati z tego punktu zrezygnowała.
Ponieważ wyróżnienie to jest takim łańcuszkiem teraz moja kolej do przyznania nominacji. A więc po namysłach (no tak 10 nominacji to stanowczo dla mnie zbyt mało, bo jest tyle interesujących blogów) postanowiłam nominować do tego wyróżnienia następujące blogi:



Teraz lecę powiadomić Dziewczyny o mojej nominacji (żeby przypadkiem nie przegapiły) a Was pozdrawiam serdecznie (pewnie jeszcze dziś coś wam pokażę bo cosik tam jest na finiszu)

13 komentarzy :

  1. Gratuluje wyroznienia - one dodaja motywacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, gratuluję wyróżnienia, to bardzo miłe i jednocześnie dziękuję za wyróżnienie dla mnie od Ciebie :) Jest mi bardzo miło. Życzę udanego świętowania 3 Maja, no i ładnej pogody.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Moja Droga! Zasłużyłaś na wyróżnienie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia i jednocześnie serdecznie dziękuję za nominację. Jest mi niezmiernie miło z tego powodu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ja Tobie bardzo gratuluję i serdecznie dziękuję za to, że mnie wyróżniłaś. Czuję się zaszczycona

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się z Twojego wyróżnienia i dziękuję, że pomyślałaś o mnie i moim blogu.
    Co prawda teraz rzadziej piszę, bo praca pochłania mi czas od rana do wieczora, ale krzyżyków nie da się porzucić :-) a Twój sal księżycowy puszcza do mnie oko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Kasiu! Wiem jakie to miłe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję i dziękuję za nominowanie mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję dziewczynom i dziękuję Kasi za wyróżnienie :) mam nadzieję, że zmotywuje mnie to do pisania bo od jakiegoś czasu u mnie pusto

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję pięknie za wyróżnienie, choć czynię to z niewielkim opóźnieniem :)
    Zapraszam do siebie częściej. Będzie mi bardzo miło...
    Pozdrawiam wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka