Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

96. Kolorowe bratki


I znowu popełniłam coś na szybko na zamówienie koleżanki. Tym razem poprosiła o bratki... Długo szukałyśmy wzoru, ale udało się. Wzór pochodzi z "Igła malowane". Nota bene dzis pojawił się nowy numer i nie ukrywam kilka wzorów mnie urzekło. Tylko kiedy znaleźć na to czas....
Bratki wyszyte w sumie w dwa dni, co przy moim zabieganiu i pisaniu różnych projektów służbowych jest dla mnie wyczynem niesamowitym. Ale czego się nie robi dla bliskich osób :) 
Oto nowy obrazek, Kolory wyszły jakieś ciemne... ramka bedzie inna ale tak na szybko oprawiłyśmy w taką, jaka była na stanie...


 I kilka zbliżeń.




9 komentarzy :

  1. Bardzo ładny obrazek. Ramka chyba by pasowała nieco ciemniejsza? Może w kolorze któregoś kwiatka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu właśnie taka ciemna ma być do tej tylko przymierzylysmy rozmiarem

      Usuń
  2. fajne te bratki, no i podziwiam, że tak szybko udało Ci się wyszyć

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne kwiatuszki :) ja haftowałam troszkę inne bratki rok temu na kartki dla Mam, sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś niesamowita! Zazdroszczę tempa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, masz tempo, ale ślicznie zrobiłaś bukiecik. Ramka kształtem idealna, tylko kolor mógłby być ciemniejszy. Ale i tak jest super.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te bratki tak pięknie przez Ciebie wyszyte też mi kiedyś w oko wpadły i są na liście do realizacji :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bratki są śliczne,notuję... Ramka faktycznie ciemniejsza.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te bratki - Ty to chyba turboigłę masz :))
    Zobaczę jak będą wyglądać w ciemniejszej ramie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka