Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

99. Tajny projekt już nie tajny

Kilka postów wcześniej pisałam Wam o pewnym tajnym projekcie, nad którym pracowałam. Teraz, kiedy dotarł do adresata, a właściwie do adresatki mogę zdradzić tajemnice. 
Moim tajnym projektem były róże, które wyszyłam dla pewnej przemiłej osóbki, która poznałam na fb.Wkrotce obchodzi urodziny więc postanowiłam jej sprezentować róże, które wiem, że uwielbia.
Najfajniejsze było to, że adresatka zupełnie się tego nie spodziewała i tym większa była moja radość z udanej niespodzianki. 
A oto mój tajny projekt:


i kilka ujęć wzoru 






13 komentarzy :

  1. Piękne róże! Radość z takiego prezentu musiała być wielka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haft śliczny. Miło sprawić komuś taką piękną niespodziankę i miło ją dostać :)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiesz ile dobrego przyniosła mi dziś przesyłka od Ciebie... i wcale mi nie chodzi o jej piękno - bo to jest niezaprzeczalne... wcale mi nie chodzi o to, że to wykonany przez Ciebie haft... chodzi mi o to, że te cudne róże po raz kolejny pozwoliły mi uwierzyć w bezinteresowność... w to, że koło mnie jest tak wielu wspaniałych, dobrych ludzi. Dziękuję Kasiu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, róże piękne i prezent piękny, bo dany tak od serca jest bardzo cennym prezentem.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne i jak widać ucieszyły obdarowaną

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne róże, także byłabym przeszczęśliwa gdybym ktoś mi takie sprezentował :) Uwielbiam haftowane kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne haftowane róże, a ramkę dobrałaś fantastycznie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękno jest nie tylko w różach ale przede wszystkim w darczyńcy.I to piękno daje nam wiarę... Pięknie Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne róże, a jeszcze piękniejsza bezinteresowność - to dziś tak rzadka cecha, a szkoda.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Róże przecudne:), to miłe dostawać takie prezenty, ale dawać to też frajda:). Pozdrawiam. Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  11. No tak, to musiał być tajny haft :-) Świetny pomysł i z pewnością rozczulający dla kogoś kto się go nie spodziewa :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka