Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

169. Aniołki

Kiedyś już Wam pisałam, że wspólnie z koleżankami z fb postanowiłyśmy wyhaftować aniołki dla podopiecznych z jednego z krakowskich hospicjów. Koleżanka napisała do firmy Coricamo, która zdeklarowała się opracować specjalnie dla nas wzór aniołka. Troszkę to trwało, ale w końcu w lipcu otrzymałyśmy wzór, który podbił serca wszystkich zaangażowanych w akcję dziewczyn. (Już po wyhaftowaniu przeze mnie innego jako prototypu - dlatego też uważni czytelnicy zauważą, że w tamtym poście pokazałam innego aniołka).
Mnie przypadły do zrobienia trzy aniołki. W odniesieniu do oryginalnego wzoru całkowitej zmianie uległa kolorystyka sukienki - postanowiłyśmy bowiem, że aniołki będą miały żywe kolory sukienek i każdy będzie inny. 
Oto moje aniołki: 







21 komentarzy :

  1. Śliczne aniołki:) Dzieciaczki będą szczęśliwe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniołki świetne, takie zadziorne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniołki dla chorych dzieciaczków... super pomysł i piękne wykonanie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne aniołki, ciekawa jestem jak je oprawicie - czy to będą karteczki?
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że aniołki mają kolorowe sukienki :) Podoba mi się czcionka napisów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne,ładne kolorki sukienek wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny wzorek! I akcja godna pochwały.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu, cudny pomysł z aniołkami, na pewno wywołają uśmiech na buźkach dzieci. A tego im bardzo potrzeba .
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  9. Super akcja i aniolki sa sliczne. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniołki śliczne, a akcja godna naśladowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejciu jakie śliczne są te aniołki!!! Zakochałam się :) Fantastyczny pomysł z ta akcją powodzenia !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka