Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

165. No i po zawodach :)

Poszło ekspresem :) Nawet nie spodziewałam się, że to już dziś się komuś uda, bo w chwili ogłaszania zabawy brakowało prawie 500 wyświetleń. Ale okazuje się, że moi czytelnicy zaskakują mnie na każdym kroku.
Kolejnym zaskoczeniem jest fakt, że aż trzy osoby przysłały mi screeny z liczbą 55 555. Postanowiłam nikogo nie wyróżniać i przygotuję niespodzianki dla wszystkich dziewczyn. 

A screeny otrzymałam od: 
Hani - przy okazji muszę wspomnieć, że swego czasu ja złapałam licznik u Hani :) 

 Ewy


Marty


Serdecznie Wam gratuluję i proszę o chwilkę cierpliwości, bo upominki będą spersonalizowane a ich produkcja troszkę potrwa.

Ps. Kolejna zabawa przy okazji 66 666, ale to na pewno za rok :)

12 komentarzy :

  1. Cieszę się bardzo, że udało mi się złapać licznik u Ciebie :)
    Gratuluję pozostałym szczęściarom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. eee, myślę, że szybciej niż za rok, gratuluję dziewczynom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no w sumie... jak będziecie mnie tak samo intensywnie odwiedzać, jak do tej pory to kto wie czy nie w okolicach Bożego Narodzenia :)

      Usuń
    2. Do Bożego Narodzenia to się jeszcze na same siódemki załapiemy :)

      Usuń
  3. KASIU, cóż tak pesymistycznie, blogowa rodzinka rośnie jak na drożdżach, więc nie za rok , ale dużo wcześniej możesz się spodziewać kolejnego złapania licznika.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak miło... Moje gratulacje i oczywiście życzę mnóstwa odwiedzin :)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Udało się. Gratuluję Hani i Marcie. Kasiu zobaczysz jak to przeleci od wieczora wczorajszego juz jest 200 więcej :) pozdrawiam miłej niedzieli wszystkim dziergającym, xxxx....

    OdpowiedzUsuń
  6. Znów mi się nie udało :(
    Gratuluję dziewczynom - szczęściarom.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne cyfry na liczniku. Gratuluję Katarzyno! Koleżankom , którym się udało " złapać" licznik również. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję dziewczynom i Tobie Kasiu :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka