Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

173. Pamiątka ślubna

Pisałam Wam, że ostatnio sporo u mnie haftów okazjonalnych. Dziś pokazuję kolejną pamiątkę ślubna, którą przygotowałam dla kuzynki, która wczoraj zmieniła stan cywilny.
Wykorzystałam ponownie wzór Vervaco a do obrazka dobrałam ramkę w kolorze złamanej bieli. Wydaje mi się, że wypadło całkiem całkiem...




24 komentarze :

  1. Prezentuje se ślicznie, ten wzór podoba mi się od dawna.

    OdpowiedzUsuń
  2. KASIU ALEŻ TO WSZYSTKO CO ROBISZ JEST PIĘKNE

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyjątkowy dzień, idealnie pasująca pamiątka :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wzór i pięknie oprawiony

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny haft, a jego urok podkreśla świetnie dobrana ramka.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna:) Czy może Pani nakierować, gdzie mogę ten wzór znaleźć?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękną ramkę dobrałaś do ślicznej pamiątki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny haft, a ramka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo stylowo wygląda w tej ramie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ramka dodaje całości niesamowitego uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak juz pisałam na fb. Nad haftem nie będę się zachwycać, bo po co i tak widać że śliczny ;) Ale ramka jest niebieńska... Zazdroszczę takiego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Haft piękny, a ramka śliczna a razem tworzą zgraną całość. Piękny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wzór jest naprawdę piękny. I wykonanie również wspaniałe.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Haft śliczny i ramka rewelacja... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Kasiu, haft jest rewelacyjny i rameczka super pasuje.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna pamiątka dla Młodej Pary, podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka