Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

175. Kartka z życzeniami

To, że uwielbiam robić kartki z pewnością już zauważyliście. Powstaje ich u mnie całe mnóstwo i ciągle wyszukuję nowe wzory, wymyślam nowe sposoby wykonania. 
Dziś pokazuję kartkę, która powstała dla wyjątkowej osoby, o której to kartce wiedziałam, że musi być inna, wykonana jakimś innym, dotychczas nie prezentowanym sposobem. Wykorzystałam więc pomysł znajomej, która taki sposób wykonania kartki wymyśliła dla kartek świątecznych, do których zresztą się powstania się przyczyniam, ale o tym innym razem. 
Wzór jak zwykle znaleziony w internecie, napis także. 




Aha odpowiadając na pytania Jaglanej i Eluni informuję Kasia jest jedna - świat drugiej takiej by nie wytrzymał. Po prostu wiele prac powstało jakiś czas temu jako tajne projekty i dopiero po wręczeniu może ujrzeć światło dzienne. Zresztą ze mnie się śmieją, że mam hafciarskie ADHD, bo ciągle coś nowego wymyślam i robię.

26 komentarzy :

  1. Kartka cudowna :) raz jeszcze bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te Twoje kartki, na pewno obdarowanej osobie jest miło kiedy dostaje taką ręcznie wykonaną karteczkę :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny hafcik, karteczka elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uważam że robisz piękne kartki

    OdpowiedzUsuń
  5. PIĘKNA I ELEGANCKA W SWOJEJ PROSTOCIE :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartecza śliczna :) A można spytać jak został zrobiony brzeg czy to tajemnica? :) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się, Kasieńko z hafciarskim adhd, karteczka podoba. Pierwsza myśl po obejrzeniu - elegancka, gustowna, stylowa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne wykonanie, tak starannie robisz te kartki Kasiu, że tylko pozazdrościć :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe jest to Twoje ADHD, to przyjemność ogladać wciąż nowe hafciki , Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu, co jedna kartka to ładniejsza:) Chciałabym miec taka turbo iglę w ręce jak Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartka śliczna, jednocześnie elegancka i prosta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo się cieszę, że jednak sie skusiłaś do zabawy u Hanulka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie mi się podobają te Twoje karteczki, ale ta jest wyjątkowa, super, fajnie, że tyle masz pomysłów i realizujesz co podziwiam...pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyjątkowa kartka :) Podziwiam Cię Kasiu za tempo wykonywania prac i kreatywność! Gratuluję liczby odwiedzających!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka