Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

164. Łapanie licznika

Dziś krótko i na temat. Mój blog ma już ponad 55 tysięcy wyświetleń. 
Wczoraj udało mi się złapać tę całkiem sympatyczną liczbę i jak pomysłowemu Dobromiromi zaświtał mi w głowie mały konkursik. 
Niedługo będzie bardzo ładna liczba - mam nadzieję 55555. I z tej okazji ogłaszam łapanie licznika. 
Kto złapie licznik odwiedzin na tej liczbie ma szansę na otrzymanie ode mnie drobnego upominku :)
A więc łapiemy licznik i przysyłamy do mnie na emalia (caath79@gmail.com) screen ekranu komputera z liczbą 55 555. 

Aha - tak wygląda screen ekranu - tutaj z tym ładnym wynikiem 55 000.



7 komentarzy :

  1. Kasieńko, piękna ilość odwiedzin !!! Piękne prace, piękne odwiedziny :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to łapiemy - choć dotychczas jeszcze nigdy mi się nie udało.
    Gratuluję takiej liczby odwiedzających.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj żebym tak złapała, bo robisz piękne prace Kasiu :) Gratuluję Ci tylu odwiedzin, to bardzo miłe.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  4. No to cóż... Czekamy i łapiemy:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna ale trochę niebezpieczna zabawa. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka