Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

702. Serwetka z polnymi kwiatami odsłona 3

Postanowiłam poświęcić sobotę na mojego aktualnego UFOK-a, czyli na serwetkę z polnymi kwiatami. Tak mi się dobrze wyszywało, że ani się nie obejrzałam a skończyłam ramkę.
 Niby niewiele, ale całkiem sporo, bo teraz został mi tylko, albo aż narożnik. 
Mam nadzieję, ze jeszcze dwa podejścia do tej pracy i kolejny UFOK zostanie wysadzony w kosmos. 




 

9 komentarzy :

  1. Serwetka wygląda coraz piękniej. Polne kwiaty maja wiele uroku.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna, wiosenna serwetka będzie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wrócić do pracy zapomninej i odzyskać energię
    fajna serwetka się wyłąnia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna serwetka, dałaś czadu!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Serwetka coraz bardziej nabiera wyrazu :) Śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezłe postępy! Ślicznie będzie prezentowac się na stole.

    OdpowiedzUsuń
  7. Serwetka piękna. Zawsze zastanawiam się jak ty to robisz, że tyle haftujesz! Mi się to niestety nie udaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to jeszcze tylko trochę machnięć igłą i UFOK skończony. Piękny będzie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka