Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

822. Róże

Przy którejś odsłonie peonii pisałam, że wieczorami pracuję nad innym projektem. 
Pora pokazać co to było. Otóż był to kolejny UFOK- róże. 
Przeleżały chyba prawie rok w teczce. Zupełnie nie wiem dlaczego. 
Teraz na szczęście już skończone. Śmiesznie, że prawie jednocześnie skończyłam dwa Ufoki, ale strasznie cieszę się, że się udało. 
Z czystym sumieniem mogę zacząć - a właściwie już zaczęłam coś nowego. 
Ciekawe czy ktoś zgadnie, co zaczęłam... Podpowiedzią niech będzie, że jest to coś, co planowałam już dawno...



 

21 komentarzy :

  1. Przecudne, ostatnio mam także słabość do róż:). Pozdrawiam cieplutko:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne. Gdybym tylko miała dość samozaparcia i talentu hafciarskiego ozdobiłabym tym motywem zasłonki do kuchni. Ale nie mam więc są białe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowita jesteś! Jak Ty to robisz? ;) Podziwiam tempo i samozaparcie :) A może poznałaś jakiś tajemny sposób rozciągania doby? ;) Jeśli tak, to koniecznie podziel się tą wiedzą z nami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne:) czyżbyś ponownie zaczęła heada latarnią?

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję rozprawienia się z kolejnym ufokiem :) Piękna róża. Szkoda by jej było, gdyby przeleżała dłużej w teczce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna róża :) Czekam na nowy projekt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna róża ślicznie wyhaftowana.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No i kolejny UFOK za Tobą! Ja nie wiem, jak Ty to tak szybko haftujesz! Piękne różyczki :)
    Czekam na nowy projekt, który zaczęłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny jest ten wzór róż:)))rzadko się spotyka żeby był tak ładnie wycieniowany :))bardzo mi się podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Peonie i Róże wyglądają cudnie. Szczerze przyznam, że nie spodziewałam się tak pieknego finału peonii.

    Żal mi, że ja na haft ostatnio mam tak niewiele czasu :-(

    pozdrawiam Cię serdecznie i życzę dalszych sukcesów w krzyżykowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  12. wow! super tempo! a haft bardzo ładny :)
    czyżby następny był HAED?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka