Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

233. Chwalę się

Z góry uprzedzam to będzie post chwalipięty :) Jakiś czas temu upolowałam licznik u Eli na blogu Eliza Art - hand made. Ogromnie się ucieszyłam, bo niezmiennie zachwycam się wszystkim, co Ela tworzy a Jej zakładki ze znakami zodiaku swego czasu powaliły mnie. Powiem Wam, że po cichutku liczyłam na zakładkę jako nagrodę za licznik. Dziś odebrałam paczuszkę i jej zawartość powaliła mnie na kolana - nie dość, że zakładka to jeszcze obrazek z moim salowym jajkiem wykonany techniką pergaminową, dwie kartki - jedna pergaminowa, druga quillingowa i jeszcze na dokładkę podkładka pod kubek z ślicznym kwiatkiem. Elu bardzo bardzo dziękuję za śliczny prezent.
Zresztą sami zobaczcie - przepraszam za jakość zdjęć, ale tak się spieszyłam, że pstryknęłam je komórką i wyszło co wyszło... Mam nadzieję, że Ela na swoim blogu pokaże Wam w całej krasie to, co dla mnie przygotowała a jesli nawet nie to wystarczy do Niej wejść i na pewno zobaczycie wiele cudnych prac. Polecam, bo warto.







 

16 komentarzy :

  1. Zakladka jest piekna! :) gratki.

    OdpowiedzUsuń
  2. oj,jest się czym zachwycać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się Kasiu, że wszystko dotarło w całości (zdarzało się, że ramki były w transporcie uszkodzone a kartki pogniecione). Cieszę się, że Twój sal wielkanocny z 2014 r. będziesz miała na pamiątkę. Na swoim blogu coś tam pokażę, ale nie wszystko z pośpiechu "obfociłam ". Pozdrawiam serdecznie i miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prezenty i cudne prace. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no to tylko wow ciśnie się na usta, piękne prezenty

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bym się chwaliła! prezenty przepiękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prezneciki, podziwiam ta metodę pergaminowa:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka