Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

591. Sal bożonarodzeniowy 2016 - odsłona 1

Pewnie się zastanawiacie, co z salem bożonarodzeniowym, który oficjalnie wystartował 1 września. 
Ano "robi się", jak to mawiają. 
U mnie powstała pierwsza świeca. 
Ponieważ wybrałam kanwę w kolorze kawowym trochę zmieniłam jej wygląd 
poprzez dodanie konturów w płomieniu świecy, 
aczkolwiek teraz na nią patrząc zastanawiam się czy ich nie wypruję. 
Teraz długo będą małe elementy - bombki wiszące na gałązce... 
Kiedy następna odsłona to nie wiem... 




15 komentarzy :

  1. Ja bym zostawila kontur plomienia, bo dzieki temu ladnie wylania sie z tla. Moze odrobine jasniejszy kolor bym wybrala tylko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wyszła ta świeca:-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez konturów zniknie. Myślę, że Ania ma dobry pomysł, ciut jaśniejszy odcień. Ale masz tempo! Będę śledzić postępy. Wzór cudny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie te kontury powinny jednak zostać..jest wyraźniej..

    OdpowiedzUsuń
  5. Kontury to dobry pomysł - widać tą świecę, płomień ładnie zarysowany, wszystko super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z dziewczynami ;) Zostawić kontury tylko może zmienić na ciut jaśniejszy kolor :) Pięknie się zapowiada, śliczny jest ten wzór ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A Ty jak zwykle spokojnie nie usiedzisz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiedziałam,że jak już coś pokażesz to będzie spory fragment salu. Pięknie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się kolejny ciekawy haft. Co do konturów, to wg mnie sprawdziłby się tu jaśniejszy kolor.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z dziewczynami, kontury - tak, ale na przykład ten ciemny żółty który jest w środku. Haft zapowiada się super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy wzór. Zastanawiam się nad tym kiedy na to wszystko znajdujesz czas ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wygląda, ja tak naprawdę czynię dopiero przygotowania.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niebanalnie i jak zawsze bardzo elegancko! podziwiam i pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Kontur jak najbardziej bym zostawiła,może zmieniłabym nitkę na ton jaśniejszą.
    Śliczny jest ten wzór.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka