Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

597. Wymianka zakladkowa z jesienią w tle

Do wczoraj teoretycznie miały dolecieć przesyłki z jesiennymi zakładkami. 
Miały, ale niestety nie wszystkie są już na miejscu. 
Mam jednak informacje od wszystkich uczestniczek, że przesyłki poleciały. 
Liczę na to, że lada moment dostanę informację, że wszystkie są już u adresatek. 
Wtedy też opublikuję post podsumowujący, bo niestety - w sumie tego się spodziewałam - nie wszystkie panie o tym pamiętały, żeby mi wysłać zdjęcie. 
Kto więc jeszcze mi fotki nie przysłał niech robi to szybko, bo zaczynam czuć lekkie rozdrażnienie w tej materii...
Ale dość gadania. 
Pora pochwalić się moimi upominkami. Mieliśmy przygotować zakładkę w klimacie jesiennym,
kartkę z pozdrowieniami i dorzucić coś słodkiego. 
Dla mnie zakładkę przygotowywała Mlenka, które wyłamała się z zasad, bo oprócz zakładki w kopercie były jeszcze dwa romansidła i lakier do paznokci.
Nie wiem skąd wiedziała, ale trafiła idealnie, bo romansidła tej firmy połykam namiętnie a lakiery ubóstwiam.
No i piękna zakładka z jesiennymi liśćmi:




Moja zakładka poleciała zaś do Anji.
Specjalnie dla niej wyhaftowałam jesienny wzór Vervaco, który od dawna za mną chodził.
Ponieważ w zakładce dominują słoneczniki na karteczkę też wyhaftowałam ten kwiatek.
Do tego czekolada, kawki i herbatki.
Mam nadzieję, że adresatka zadowolona 







 

18 komentarzy :

  1. Śliczne paczuszki:)
    A ja dziękuję Ci Kasiu za super zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne zakladki. Dziekuje za super zabawe,oby wiecej takich było :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta słonecznikowa zakładunia

    OdpowiedzUsuń
  4. Znakomite paczuszki :) I bardzo ładne zakładki. Dziękuję Kasiu za zorganizowanie takiej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne, dziekuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace wykonałaś i dostałaś :)
    Dziękuję za wspólną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za fajny pomysł na wymiankę, paczuszki obie super

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zakładki stworzyłyście. Nie wiem czy dotarł do Ciebie mój mail ze zdjęciami upominku i nadania. Ja swoją przesyłkę odebrałam wczoraj. Nie wiem, czy moja para odebrała już przesyłkę, bo w systemie Poczty Polskiej jest tylko adnotacja z Warszawy z 17.09.2016.

    Dziękuję za super zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super paczuszki! dziękuję za zabawę, pomysł świetny! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna paczki :) A tę, którą Ty dostałaś można nazwać idealnym zestawem na jesienne wieczory :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoja zakładka zachwycająca!Piękne kwiaty, aż żałuję,że nie do mnie powędrowała :) Udana wymianka. Bardzo lubię takie jesienne hafciki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka