Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

724. Kreatywna kartka - wyzwanie marcowe

Na marzec Magos - organizatorka zabawy Kreatywna kartka zaproponowała dwa całkiem fajne tematy, a mianowicie miała być kartka dla mężczyzny i kartka na powitanie dziecka. Nie ukrywam długo nie szukałam wzoru bo w pierwszym temacie sięgnęłam po męskie krawaty projektu Igiełki, które kiedyś testowałam, ale teraz przedstawiam w zupełnie nowej odsłonie. W drugim zaś wiedziałam, że chcę wyhaftować dziecięcy wózek. Trochę się wzoru naszukałam, bo najgorzej jak wiedzieć, że się kiedyś taki wzór widziało. 
Tak więc pokazuję Wam moje marcowe kartki


 

16 komentarzy :

  1. Obie karteczki są śliczne. Krawaty Igiełki są idealne na męskie kartki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te krawaty są :) Super pasują do kartek męskich :) A Twoja czekoladowa odsłona jest śliczna :) A wózeczek po prostu przeuroczy! Delikatny, piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super karteczki. A hafciki jakie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie karteczki wyszły świetnie. Choć każda jest w innym "nastroju".
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki i jak zawsze piękna oprawa :) Cudne są te bazy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Magnifiques broderies !!!!
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki. :)

    Dziękuję za udział w moim urodzinowym candy. Po wyniki zapraszam jutro. Powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na męską kartkę :) Zwykle kartki są takie romantyczne, kobiece, więc zrobienie kartki dla faceta to nie lada wyzwanie :) Świetnie sobie poradziłaś!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kartki. Oprawa tej z krawatem boska.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka