Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

726. Wielkanocny sal z Igiełkowymi kicajami odslona 2

Właśnie powstały dwa kolejne kicaje z wielkanocnego salu. Autorką wzorów jest Igiełka a można je nabyć w jej sklepie.
Dopiero zabierając się za czwartego zajączka zorientowałam się, że pokręciłam kolory i jeden z poprzednio pokazywanych zamiast niebieski powinien być różowy. Dlatego teraz zamieniłam kolory i zamiast niebieskiego powstał różowy, żeby się wyrównało. Nie ukrywam sporo przy tych wzorach mam pracy, bo jak już pisałam wszystkie luki wypełniam białą muliną, ale efekt mi się podoba i mam nadzieję, że uda mi się zrealizować pomysł, który mam na nie. 




 

14 komentarzy :

  1. Brawo:) Moje jeszcze czekają na swoja kolej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne, u mnie na razie dwa

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo pracy, ale jaki efekt :) Jestem ciekawa jak je wykorzystasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne. Moje kolejne są tu http://kuchniaipasja.blox.pl/2017/03/Kolorowe-kroliczki.html, a pierwszy tu http://kuchniaipasja.blox.pl/2017/02/Pierwszy-z-dziewieciu.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te króliczki :) Piękne kolory mają, takie wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszyłam kolejne dwa zajączki. http://kuchniaipasja.blox.pl/2017/03/Kolejne-dwa-kicaje.html

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie są już kolejne zajączki http://kuchniaipasja.blox.pl/2017/04/Kolejne-rozowe-kicaje.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka