Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

760. Jan Paweł II odsłona 4

Została mi się jeszcze tylko jedna pamiątka komunijna do zrobienia, choć na blogu będzie jeszcze kilka prac w tym temacie, i postanowiłam skończyć kolejny fragment portretu Jana Pawła II, w którym dłubałam co jakiś czas. Dzięki temu mam już połowę obrazu. Nie wiem czy do końca maja mi się uda zrobić następny, choć bardzo bym chciała. 
Kanwa coraz bardziej wymiętoszona, bo jak zapewne czytelnicy bloga wiedzą nie wyszywam na tamborku tylko miętoszę w ręku...



 

8 komentarzy :

  1. Piękny obraz tu powstaje, bardzo mi się podoba ta sepia. I podziwiam Cię za haftowanie bez tamborka, ja bym chyba zwariowała!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, jak Ty to robisz, że hafty okolicznościowe godzisz z zabawami? Posiadasz jakiś rozszerzacz czasu? Portret coraz piękniejszy. Ja również wyszywam bez tamborka - staram się zwijać kanwę w rulonik i dzięki temu nie jest taka "wymiętoszona". Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest ten portret i chyba połowa za Tobą.
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny obraz będzie! pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny haft! Ty masz chyba gumową dobę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam ilość twoich projektów... po prostu masz niesamowite tempo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny:) Może i ja niedługo wezmę się za Papieża:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka