Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

776. UFOK-owy rok - podsumowanie maja

Maj był trochę łaskawszy w sprawie UFOK-ów. Co prawda nie jest jeszcze to tempo, o którym bym marzyła, ale na wielką bitwę z UFOK-ami przyjdzie czas w wakacje - mam nadzieję...
 No niestety muszę na nie poczekać do 20 lipca, bo wtedy wrócę z kolonii i może wtedy wysadzę kilka UFOK-ów w kosmos. 
Ale tymczasem pokazuję postępy w dwóch UFOK-ach, nad którymi udało mi się popracować.
Sporo podłubałam w peoniach:



No i w portrecie papieża Jana Pawła II:



Jak będzie w czerwcu to nie wiem, bo mam do zrobienia przynajmniej dwie metryczki i kilka kartek...

Ciekawa jestem jak u innych uczestniczek UFOK-owego roku

7 komentarzy :

  1. Super postępy. Szczególnie kibicuję w wyszywaniu portretu Jana Pawła II. U mnie postępy niewielkie, ale cieszę się, że udało mi się skończyć UFOka. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Peonie cudne i im kibicuje:))))jakie szczęście,że ja nie mam ufoków:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie postępy spore, a u mnie niestety kiepsko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo xxx postawiłaś , u mnie tylko dwa maleństwa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze Ci idzie praca nad nimi i efekty są widoczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Popchnęłaś obie prace świetnie do przodu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka