Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

991. Kartki wielkanocne - testowanie dla Hobberii

Hobberia przygotowała w tym roku bardzo pokaźną i udaną kolekcję wzorów na kartki wielkanocne. Dzięki uprzejmości właścicielki firmy miałam zaszczyt przetestować cztery wzory. Wszystkie w odcieniach brązu.
Wzory tej firmy wyszywa się bardzo przyjemnie - nie są duże, bo maja około 40 na 60 krzyżyków. Ja użyłam kanwy 18 ct i tzw. chińskiej muliny DMC, aczkolwiek wzory są opracowane na wszystkie dostępne w PL palety - Ariadnę, DMC, Anchora i Madeirę. Daje to duże pole do popisu. Wraz z wzorami otrzymałam do jednego obrazka mulinę Ariadnę i być może zrobię jeszcze kartkę w tej wersji. Ciekawa jestem różnic kolorystycznych. 
Nie ukrywam trochę musiałam pomyśleć nad oprawieniem tych kartek, ponieważ kolorystyka wzorów wymuszała brązowe dodatki. Myślę, że mi się udało wybrnąć z tego zadania zadowalająco. 
Jesli ktoś jest zainteresowany tymi wzorami zapraszam do sklepu Hobberii - wzór graficzny, wydrukowany na bardzo dobrej jakości papierze kosztuje 4 zł a wzór w wersji online do samodzielnego wydruku 3 zł. Cena bardzo kusząca.
Teraz czeka mnie testowanie kartek komunijnych - pani Beata przygotowała kolejne świetne wzory. Zaglądajcie do sklepu bo warto.
Dobra koniec gadania, pora na zdjęcia. Ostrzegam jest ich dużo, bo nie mogłam się zdecydować, które pokazać.

















17 komentarzy :

  1. No powiem, że kartki bardzo w moim stylu ☺. Może w przyszłym roku. W tym już sa wysłane ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne są te wzory! I wykonanie plus oprawa jak zawsze perfect :) Nie ueierzę, że tam są jakieś niedoróbki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne wzorki, a oprawa bardzo elegancka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Głowa szaraczka bardzo mi się podoba. Ja bym ją wsadziła w ramkę jako ozdoba domu na święta. Super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne wzory. A wykonanie karteczek jak zwykle perfekcyjne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wzory, ślicznie je wyhaftowałaś i oprawiłaś. Kolorystyka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Taką karteczkę dostać z życzeniami na Święta to jest coś!
    Przeurocze są, wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie urocze hafciki! Przepiękne, bardzo dopracowane. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne hafty, uwielbiam zające. Szczególnie podoba mi się zając, te kolory, super :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe wzory :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne, cudowne i powalające, zarówno kartki jak i hafty. Zakochałam się w tym króliku z ostatniej kartki :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka