Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

996. Sówki

Przy porządkach w moich robótkach znalazłam dwie sówki, które wyszyłam dawno temu z przeznaczeniem na celinki. 
Wyszyłam, schowałam i zapomniałam.. 
Dobrze, że się znalazły. Teraz wyprane wędrują do koperty, w której są inne hafty celinkowe. 
Muszę w końcu zebrać się i wysłać wszystkie hafty do dziewczyn szyjących panele. Tym bardziej, że powstały też serduszka, ale o nich innym razem...
Ponieważ  wyszywałam je resztkami muliny zgłaszam je do zabawy u Igiełki.






 

8 komentarzy :

  1. O jaaakie fajne sowki ☺.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam cię bardzo gorąco w marcowe chłodny dzień te twoje sówki wyglądają cudownie życzę ci przyjemnego dnia oraz mnóstwa kreatywności w tworzeniu kolejnych fantastycznych prac Pozdrawiam serdecznie i przyjemnego piątku


    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka