Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1045. Wiosenna wymianka - mój prezent

Na mój upominek jeszcze czekam i mam nadzieję, że się wkrótce doczekam a tymczasem pokazuję, co tym razem przygotowałam dla mojej pary wymiankowej. 
Mój prezent poleciał do Cinki. 
Oto on: magnes, poduszeczka na igły, kartka, wzór do haftu, kanwy, muliny, bazy do kartek, mydełko, świeczki zapachowe, serwetki oraz czekolada. 
Wiem, że się spodobał, co mnie bardzo cieszy. 




 

16 komentarzy :

  1. Sliczne upominki przygotowalas magnes z sowka jest cudny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały upominek, wszystko bardzo piękne. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny prezent przygotowałaś.Piękne upominki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknąa paczuszkę uszykowałaś, więc nic dziwnego że się spodobała:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne prezenty przygotowałaś Kasiu, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty, sowiasta wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezent cudny - już wczoraj podziwiałam u Cinki wymiankowe śliczności. Sówka z magnesika jest przeurocza i od pierwszego wejrzenia skradła moje serducho;))
    Dziękuję za zorganizowanie zabawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczną paczuszkę przygotowałaś:) te miałam zamiar sięgnąć po te sówki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam Twoją niespodziankę dla Cinki i dziękuję za zorganizowanie wymianki.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe prezenty przygotowałaś. Przykro,że nie możesz cieszyć się ze swojej paczuszki :( Bardzo dziękuję za organizację zabawy. Zapraszam do mnie na mój wpis.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super prezent przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały prezent przygotowałaś :) Przepiękna jest ta poduszeczka na igły.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka