Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1112. UFOK-owy rok podsumowanie lipca

Lipiec, mimo iż miesiąc wakacyjny u mnie był pracowity - jak zwykle kolonie i półkolonie zajęły mi większość czasu. Dlatego też brakowało mi zwyczajnie siły na prace nad UFOK-ami. Dopiero po ich zakończeniu usiadłam tak na prawdę do wyszywania. W ostatnich dniach lipca podłubałam w drzewku z magnoliami... Teraz priorytetem jest je skończyć i w końcu na serio zająć się kolosem.




Ciekawe jak poszło uczestniczkom zabawy
 

6 komentarzy :

  1. Pięknie się witam pierwszy raz w tym roku. Ruszyłam wreszcie z HAEDem. Szału nie ma, ale są postępy- dziergane dzisiaj więc zliczone już na sierpień ;) HAEDem będę teraz nudzić. Ale bardzo dziękuję, że mogę!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze troszkę dzbanuszka zostało, a efekt końcowy zapowiada się pięknie. Już nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wróciłam do mojego Kalendarza Adwentowego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już niewiele Ci brakuje :).

    U mnie szału nie ma ale jest więcej niż w zeszłym miesiącu więc jest sukces :).

    Wiem, że się spóźniłam dwa dni ale dalej będę się bawić :).
    https://raeszka.blogspot.com/2018/08/spozniony-ufok.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka