Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1114. Seaside Sentinel - odsłona 6

Uff w końcu udało mi się skończyć kolejny fragment mojego kolosa - tak mniej więcej kolejną stronę w wersji papierowej.
Dobiłam w ten sposób do końca górnego pasa i wiem, jaki obraz będzie duży na szerokość.
Dzięki aplikacji dokładnie wiem, że mam zrobione ponad 44 tysięcy krzyżyków, co daje 17% całości.
Mam nadzieję, że w wakacje jeszcze coś w tym UFOK-u przybędzie.
No i że w końcu pojawi się jakiś kolor, ponieważ jak na razie to jedna wielka błękitno - niebieska plama... 


 

6 komentarzy :

  1. Nie jest żle. Naliczyłam minimum z 4 kolorki w tym niebie więc aż tak monotonnie nie jest :):):)
    Tempo jak zwykle piękne . Popędzisz jak nie będziesz rozdrabniać się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kibicuję mocno :)
    Z aplikacją to jest dopiero wyszywanie HAEDa, prawda? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe przybywa :) ja też bardzo lubię wyszywać przy pomocy aplikacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu jesteś wytrwała i za to cię bardzo podziwiam, haft rośnie w oczach kibicuje dalej i trzymam kciuki Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tempo masz dobre, byle tak dalej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka