Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1126. Seaside Sentinel - odsłona 8

Po skończonym drzewku z magnoliami postanowiłam poświęcić się na maksa mojemu kolosowi.
To znaczy tak nie do końca na maksa, bo są jeszcze moje zabawy, ale siedzę i stawiam...
O ile początkowe strony było mało skomplikowane teraz już jest prawdziwa zabawa z pikselozą w drzewach...
Wymaga to ode mnie wiele samozaparcia, bo nie przepadam za taką mrówczą pracą...
Wielkich plam jednego koloru też nie lubię - najlepszy jest złoty środek...
Ale nie ma co narzekać, bo jak się powiedziało A to trzeba dojechać do Z. 
Wczoraj a właściwie dziś po północy skończyłam kolejną (wg wersji papierowej) stronę mojego HAED-a. To już, albo dopiero ósma strona. Znalazłam w plikach od przerabiania wzoru fajną rozpiskę, po której widać, gdzie aktualnie jestem... Teraz będę dłubać stronę 9... Mam zrobione 59 tysięcy krzyżyków, co daje około 23 procent całości...
Tak się w tej chwil prezentuje mój kolos: 



 A oto wspomniana mapka całości... Duużooo pracy jeszcze przede mną....

 

15 komentarzy :

  1. Pięknie idzie Ci ten HAED! Aż miło popatrzeć :) Rzeczywiście, jeszcze sporo pracy przed Tobą, ale w takim tempie myślę, że - jak na takiego kolosa - pójdzie Ci bardzo szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko pozazdrościć tak dużego haftu i tempa w jakim powstaje 😃

    OdpowiedzUsuń
  3. Idzie Ci szybko więc pewnie już niedługo pokaże się latarnia. Całość wygląda super - nie mogę się doczekać efektu końcowego

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie przepiękne dzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na następnej stronie nie tylko białe ale i kawałek latarni się pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny obraz powstaje, niebawem rozpocznie się najfajniejsza część i więcej kolorów... trzymam kciuki...

    OdpowiedzUsuń
  7. oj dużo pracy, ale efekt bedzie ekstra . trzymam mocno kciuki

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ci idzie, oby tak dalej. Moje Head-y leżą i kwiczą... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiesz, że Ci kibicuje, jak skończysz możesz się za mój zabrać :P

    OdpowiedzUsuń
  10. super ;) już za moment wyłoni się latarnia nie mogę sie doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super postępy! Trzymam kciuki i wierzę, że pikseloza krzyżykowa Cię nie pokona.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fakt, haftujesz najnudniejszą część wzoru. Ale jak to przebrniesz to nagroda będzie kolorowa.
    Kibicuję, bo wzór piękny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka