Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1639. UFOK-owy rok podsumowanie

 Właściwie to powinny być dwa posty - z podsumowaniem grudnia i całego roku, ale postanowiłam zrobić je razem, bo uczestniczki też tak pewnie zrobią. 

Nie ukrywam zabawa ta motywuje do kończenia porzuconych haftów, bo przecież coś trzeba w comiesięcznych sprawozdaniach napisać. 


Będzie także kolejna edycja, ale szczegóły przedstawię w Nowy Rok. 

Nie ukrywam udało mi się całkiem sporo UFOK-ów wysadzić w kosmos. Ale po kolei.

Przede wszystkim skończyłam mojego kolosa - Seaside Sentinel - haed-a. 


Skończyłam też słoiki z salu Memory Jars 


W kosmos poleciały róże 


W sierpniu skończyłam Coffe break - kawy z salu u Rudej Mamy 


Na ukończenie czeka Paryż wg Afremova, w którym przybyło jakieś 7 tysięcy krzyżyków, nieruszone drzewka - cztery pory roku i aplikacje na celinki... 
Ciekawe, jak poszło uczestniczkom zabawy, Raporty roczne linkujemy do 2 stycznia. Po tym dniu podam jedną osobę, do której poleci upominek. 



You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

6 komentarzy :

  1. Pięknie Kasiu. Wielkie BRAWA :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, ale piękne prace GRATULUJĘ

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ukończenia tylu Ufoków i trzymam kciuki za następne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ukończenia tylu UFOKów :) U mnie skromnie, bo tylko jeden, ale cieszę się, że brałam udział w zabawie :) Bardzo mnie mobilizowała do pracy nad haftami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie Ci poszło w tym roku! Gratuluję ukończenia tylu prac. Ja w tym roku bardzo mało krzyzykowałam, więc nie uporałam się z żadnym UFOkiem, dlatego bardzo mnie cieszy kolejna odsłona zabawy u Ciebie. Mam nadzieję, że uda mi się ogarnąć zaczęte pracy w 2021, bo sytuacja powoli zaczyna się wymykać spod kontroli ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wynik ;) Gratulacje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka