Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1697. Miedziane nożyczki - finał

Strasznie długo mnie tutaj nie było i blog to już powoli pajęczyną zarastał. 

Jednak nie oznacza to, że nic nie robię, wręcz przeciwnie - wyszywam namiętnie i mój dziennik blogowy bije wielkie rekordy krzyżyków. 

Wszystkie prace, nad którymi pracuję związane są z prośbami moich znajomych i w tej chwili mają one status tajne przez poufne. 

Mam jednak nadzieję, że w maju zobaczycie te prace w pełnej krasie.

Tymczasem udało mi się postawić brakujące w miedzianych nożyczkach kontury i nawet go oprawiłam. 

Tym sposobem pierwszy UFOK z mojej długiej tegorocznej listy poleciał w kosmos. 

Wyszywałam go na żółtej kanwie 16 ct i strasznie trudno było mi oddać właściwy kolor na zdjęciach. 






8 komentarzy :

  1. pięknie zrobione, ja widzę lekki żółty

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeden z niewielu wzorów haftów naszych "branżowych", który mi się podoba :) A jeżeli kanwa ma kolor jak na ostatnim zdjęciu, to świetnie Kasiu dobrałaś ją do kolorystyki wzoru. Z niecierpliwością czekam na zapowiadane prace. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycający wzór! piękne xxx, strasznie mi się on podoba, nawet mam gdzieś zapisany wzór, tylko czasu brak :(...............................................................................

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca. Świetnie dobrany kolor kanwy

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie:-) cudna praca. Mam pytanie gdzie można kupić taki wzór? Przesyłam moc serdeczności:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka