Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1705. Pamiątki komunijne

Pora pokazać w końcu to nad czym pracowałam w kwietniu, czyli pamiątki komunijne powstałe na prośbę mojej znajomej. 

Autorem wzoru jest Jackie Beau - jeden z moich ulubionych projektantów. 

Oba obrazki powstały na kanwie 20 ct w kolorze ecru a rozmiar gotowych mieści się w ramce A4. 

Zamawiająca zaprojektowała napisy i nie ukrywam bardzo podoba mi się efekt końcowy. 

Zresztą nie tylko mnie, bo na prośbę koleżanki z pracy powstała jeszcze jedna taka pamiątka, ale na innej kanwie.

Nie mam zdjęcia oprawionych obrazków, bo ramki sama dobierała sobie zamawiająca. 




10 komentarzy :

  1. Piękna robótka, ja też lubię wzory tego projektanta

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna, bardzo elegancka i delikatna..

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna pamiątka komunijna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Kasiu za sugestię:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy haft, delikatne przejścia kolorystyczne i piękne naturalne tło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wzory Jackie Beau. Są takie eleganckie i z pewną dozą dostojeństwa. W pełni oddają powagę I Komunii Świętej. W moim dorobku ufokowym jest pamiątka komunijna dla córki. Niestety, wzór nie przypadł mi do gustu i z pewnością ufokiem nadal zostanie. Chyba sięgnę po wzór dziś tu zaprezentowany. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne pamiątki. Podziwiam wykonanie napisów. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Również bardzo lubię wzory tego projektanta. Nieprzesadzone, delikatne, jednym słowem idealne. Zrobiłaś piękne pamiątki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka