Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1725. Między nami Kobietami - finał

 Pora podsumować całą babską zabawę, która towarzyszyła nam przez ostatnie 12 miesięcy.


Na uczestniczki - zapisało się na nią dwanaście osób - czekało dwanaście babskich wyzwań. Jak się okazało jedne były łatwiejsze a inne trudniejsze.


 Do końca dotrwało 8 - tyle podlinkowało ostatnie wyzwanie. Niestety dwie z nich nie zrobiło kolażu, o który prosiłam, więc nie mogę pokazać ich prac razem a niespecjalnie chciało mi się biegać za kimś, kto nie potrafi wywiązać się ze zobowiązania. Tak więc pokazuję to, co mam. 

1. Ivona


 





brak podsumowania 

6. Hanulek 



brak podsumowania 

Nagrodę za udział w zabawie otrzymuje: 

menia

Gratuluję i proszę o cierpliwość, bo wyjeżdżam na kolonie i dopiero po powrocie będę mogła zająć się upominkiem.

7 komentarzy :

  1. cudny zawrót głowy,przepieknie

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooooo matulu 😀😀😀😀😀. Bardzo dziękuję, ale wiadomość z poniedziałku 😀. Dziękuję 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne prace, gratulacje dla zwyciezyni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zadania były super, ale z kilkoma nieźle się męczyłam :) Podczas zabawy powstały super kartki :) Dla wszystkich uczestników gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace! Gratulacje dla uczestniczek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne prace powstały:) Dziękuję za osiem miesięcy zabawy:) Tyle dałam radę:0

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka