Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1749. Nowy haft na Nowy Rok 8

 Nie wiem gdzie mi uciekły pierwsze dni września... wiedziałam, że początek roku szkolnego będzie intensywny, ale nie spodziewałam się, że praca zawodowa sprawi, że zacznę zapominać o zobowiązaniach blogowych... Mam nadzieję, że jak już wyjdę spod tej tony papierów to będzie więcej czasu na przyjemności, bo na razie kradnę każdą minutę, żeby postawić choć kilka krzyżyków...

Ale nie o tym miało być... Miało być o różach dla hafciarki, czyli hafcie, który wyszywam w ramach zabawy Nowy haft na Nowy rok...

Powoli zmierzam do końca a ponieważ mam jeszcze w sumie trzy miesiące więc się nie spieszę... 

Oto sierpniowe postępy




A tak było przed miesiącem 


a tak ma wyglądać gotowy haft 



4 komentarze :

  1. Kasiu, pięknie będzie , zdążysz na pewno

    OdpowiedzUsuń
  2. I tak świetnie Ci idzie Kasiu! U Ciebie zawsze się coś dzieje! Po jakim czasie bym nie zajrzała, zawsze coś super zobaczę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham róże w hafcie, A to co pokazałaś jako efekt końcowy mnie zauroczyło. Trzymam kciuki za pomyślne ukończenie haftu !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka