Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1787. Kolorowy rok - zapisy

Pewnie wiele z moich czytelniczek zachodzi w głowę, co takiego nowego Katarzyna wymyśliła. Otóż wymyśliłam nową zabawę całoroczną.

Tym razem zapraszam na: 


 Oto zasady:

1. Zabawa jest całoroczna a rozpoczyna się w styczniu.

2. Zapisujemy się przez żabkę do końca grudnia. Tylko osoby zapisane będą mogły linkować swoje prace. Zapraszam osoby posiadające blogi lub konta w mediach społecznościowych. 

3.  Każdego 5 dnia miesiąca pojawi się nowe wyzwanie związane z kolorem.

4. Zadaniem uczestniczek będzie wykonanie pracy (kartki, zakładki, zawieszki itp.), w której będzie ten wskazany przeze mnie kolor dominował. Nie musi to być praca jednokolorowa – wystarczy zrobić np. hafcik róży i oprawić z wykorzystaniem czerwonego papieru – oczywiście wtedy, kiedy wyzwaniem będzie kolor czerwony. Ważne, żeby w pracy pojawił się haft krzyżykowy.

5. Na wykonanie pracy jest miesiąc.  

6. W ostatnich dniach miesiąca pojawi się post z podsumowaniem i wtedy poproszę o linkowanie swoich prac. Czas na linkowanie będzie do kolejnego wyzwania.

7. Spośród osób, które wykonają co najmniej 8 wyzwań po zakończeniu zabawy wylosuję jedną, do której poleci nagroda.

No to kto bawi się ze mną?


19 komentarzy :

  1. Wchodzę w to! Fajny temat na wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba dam radę 😉. Oj Kasia, Kasia 😀😀😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Jednak tok bez zabaw i wyzwań blogowych był pusty. Wchodzę w to!

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę Wam kibicować dziewczyny ^_^

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sprawa, ale będę tylko kibicować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo jestem ciekawa jakie kolory Ci w duszy grają. Jestem z Wami i mam zamiar wytrwać w zabawie cały rok. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. zabawa fajna i fakt inna niż wszystkie. Zapisywać się nie będę bo postanowiłam sobie ten rok następny odpoczywać. Ale oczywiście kibicuje Wam wszystkim i z radością będę oglądać co tam dziewczyny wyhaftowały.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna zabawa. Będę kibicować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł! Mam nadzieję, że jedna praca może być zgłoszona do kilku wyzwań, bo nie zawsze uda mi się zrobić oddzielny haft na każdą zabawę :(

    OdpowiedzUsuń
  10. oj korci mnie żeby podjąć się wyzwania:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Z przyjemnością wezmę udział!

    OdpowiedzUsuń
  12. Długo myślałam, ale może osiem prac uda się stworzyć 🙂 Z przyjemnością się zapisuję 🙂

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda,że nie wiedziałam o zabawie bo chętnie wzięłabym udział :)
    Tymczasem ogromnie wszystkim dziewczynom kibicuję i życzę wytrwałości :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  14. Upss...przegapiłam sprawę i taka fajna kolorowa zabawa przeszła mi koło nosa:(
    Czy można dołączyć do zabawy w styczniu z gotową pracą?
    Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że nie wiedziałam o tej zabawie bardzo fajny temat, no mówi sie trudno. Powodzenia dla wszystkich.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka