Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1791. Choinka 2021 - odsłona 12

 No i dobrnęliśmy do końca bożonarodzeniowej zabawy u Xgalaktyki. 

Pora na dwunastą odsłonę. U mnie ponownie kartka i znowu francuski wzór. 

Oto ona


I podsumowanie całego roku


Organizatorce dziękuję za zabawę i czekam na kolejną odsłonę - dzięki niej mam kartek w zapasie, ale lepiej za dużo nic za mało. 

6 komentarzy :

  1. Cudna :). Stoi sobie na komodzie :). Bardzo mi się te wzorki podobają . Dziękuje Kasiu :). Cała kolekcja też urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie śliczne:) Jeszcze raz dziękuję, że obdarowałaś mnie jedną z nich:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo śliczna kolekcja,życzę ci spokojnych i zdrowych Świąt Bożego Narodzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kolekcja, kartka od Ciebie cieszy stojąc koło choinki :) dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne karteczki. Piękne te małe hafciki. Dziękuję serdecznie za karteczkę i życzenia:) Przesyłam najserdeczniejsze życzenia, zdrowych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu...
    Serdecznie dziękuję Ci za udział w tegorocznej edycji zabawy,
    dziękuję za wszystkie piękne hafty i karty które stworzyłaś w trakcie jej trwania.
    Mam nadzieję,że przyjmiesz zaproszenie do kolejnej, jubileuszowej edycji zabawy :)
    Uściski.
    K.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka