Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

1966. Sampler - finał

 Bardzo obawiałam się czy uda mi się skończyć ten haft przez końcem roku, bo mimo, że dwukolorowy to był całkiem sporych rozmiarów. Na szczęście udało się.

Na razie prezentuję go nie zagospodarowanego, bo zastanawiam się nad oprawieniem - rama będzie musiała być raczej na zamówienie, bo kwadratowych to mało w sklepach. 

Wyszywałam go w zabawie na facebookowej grupie Samplerownia. W kolejce czeka kolejny kupiony w tym samym sklepie na etsy, ale czy go zrobię w kolejnym roku to nie wiem, bo w perspektywie pracy zawodowej muszę mierzyć siły na zamiary a planów mam sporo... 

Ale o planach będzie w swoim czasie a tymczasem mój sampler - wyszywany na kanwie 20 ct opalizującej dwoma kolorami muliny dmc. 






6 komentarzy :

  1. Piękny haft . Haft krzyżykowy wymaga dużej uwagi bo czasami jeden mały błąd i ... trzeba zaczynać na nowo. Podziwiam i życzę udanego 2023 roku🍾🍾🍾

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały haft. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. włozyłaś tam ogrom swojej pracy,szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka