Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

458. Cross Stitch Lover - odsłona 1

Od zawsze podobały mi się wzory Ursuli Michaels. Projektuje ona fantastyczne obrazki składające się z różnych napisów. Kiedy więc w styczniowym numerze Just CrossStitch Magazine ukazał się jeden z wzorów Ursuli a do tego typowo hafciarski bo przedstawiający tamborek nie mogłam się oprzeć. A że lubię wyszywać w większym gronie do wspólnego wyszywania zaprosiłam hafciarki z fb. Bardzo szybko powstała grupa pod nazwą Hafciarski walentynkowy sal. Dlaczego walentynkowy - bo krzyżyki to przecież nasza wielka miłość. Sal wystartował już dawno, ale ja zakopana w UFOK-ach nie miałam kiedy do niego usiąść. Jednak wczoraj postanowiłam wreszcie postawić kilka krzyżyków i kresek. I tak oto mogę Wam zaprezentować pierwszą odsłonę Cross Stitch Lover, bo tak nazwało ten wzór wydawnictwo. 
Wyszywam na aidzie rustiko. Niestety wczorajsza pogoda nie sprzyjała robieniu zdjęć - te bez lampy wyszły mi zbyt ciemne a te z lampą dziwnie prześwietliły zdjęcie. 




8 komentarzy :

  1. Ten wzór wygląda super :) Efekt będzie cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cos pięknego , wciąż podziwiam mistrzostwo wykonania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny będzie ten Cross Stitch Lover i w dodatku niebieski:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne początki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U Ciebie praca wre, a ja jeszcze nie wymyśliłam na czym to cudo wyszyć...

    OdpowiedzUsuń
  6. zapowiada się fajny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka