Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

456. Sal wiosenno - letni odslona 6

Ostatni raz postęp w salu wiosenno letnim pokazałam prawie rok temu. Wtedy pokaz odbył się w terminie zaproponowanym przez organizatorkę. Potem kanwa powędrowała do teczki z bieżącymi haftami i tam została... Wielki wyrzut sumienia... Dziś w ramach mojej walki z UFOK-ami wyhaftowałam trzy kolejne fragmenty. Trochę musiałam się pomęczyć, ponieważ kanwa jest bardzo wiotka a przyzwyczaiłam się ostatnio do sztywnej kanwy. Nie ukrywam wzorki piękne, w cudnych energetycznych kolorach, ale wymagające - z mnóstwem konturów i to drobnych czasami. Mam jednak nadzieję, że teraz będzie już z górki i szybko uda mi się skończyć ten haft. 

Dla przypomnienia haft porzuciłam na takim etapie:



Teraz mam tyle:




I kilka zbliżeń na wyhaftowane obrazki. Niestety zdjęcia wieczorne więc musiałam je wykontrastować..



 

16 komentarzy :

  1. Wzorek jest bardzo przyjemny , na pewno teraz pójdzie ci z górki.Jeszcze mam w pamięci jak szybko sobie poradziłaś z dużym ufokiem więc ten to dla ciebie Kasiu pestka ;) Warto go skończyć bo jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest ten wzór. Fajne ma kolorki. Powodzenia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz już pójdzie z górki :) Obrazek zapowiada się pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj jaki wiosenny będzie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo przybyło, zapowiada się pełen ciepłych, żywych kolorków obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzór prześliczny :) Efekt końcowy będzie cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten wzorek zawsze mi się podobał, ważne, że czegoś przybywa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak wiosennie u Ciebie:))) Fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z radością bym go wyhafciła jeszcze raz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo już tego haftu i wygląda pięknie. Bardzo jestem ciekawa całości.
    Pozdrawiam serdecznie i walentynkowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny jest ten wzór i faktycznie ma bardzo energetyzujące kolorki :) Życzę aby teraz udało się go skończyć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Już została mniejsza część zięc tylko potrzebna jest odrobina zaparcia i kolejny hafcik zostanie wykreślony z listy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wychodzi. Ja też mam go w planach ale najpierw walczę ze zgłoszonymi UFOKami. Ten samplerek zakończyłam na skompletowaniu muliny ,nawet jednego xx nie postawiłam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka