Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

466. Przygotowania

Wraz z początkiem marca startują dwa nowe sale - u Kasi i Antydepresyjny sal z katusem u Iwy. Na oba się zapisałam, bo już taka jestem - nie mogę się oprzeć ładnym wzorom.
W sumie do obu jestem już przygotowana. 
A oto moje przygotowania: 




16 komentarzy :

  1. Pięknie będzie, trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią będę oglądać postępy prac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem jak będzie się prezentować skończony :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny jest ten wzor, ale nie dam rady wyszyc :) Pieknie bedzie!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu super ze jestes zwarta i gotowa :-). Jeszcze tylko kilka dni :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czas brać się do roboty, żeby jak najszybciej powstało to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny, ale nie dla mnie:) Kasiu, a co z nim zrobisz?

    OdpowiedzUsuń
  8. Będę kibicować.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny jest ten wzór jednak z braku czasu nie zdecydowałam się na ten Sal zapisać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada się piękny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszyscy będą robić Twisted :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Będzie pięknie, Kasiu :)
    Podziwiam, że ogarniasz tyle zabaw...

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo nas, ale to dobrze. Będzie wesoło i powstaną piękne hafty. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Będzie przepiękny haft. Jestem bardzo ciekawa, jak będą wyglądały hafty współsalowiczek :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Powiesisz ten hafcik po ukończeniu? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka