Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

841. Cudowna róża - test dla Coricamo odsłona 1

Firma Coricamo - wydawca polskich gazet z wzorami do haftu krzyżykowego co jakiś czas na swoim fanpage ogłasza różne konkursy. 
Przyznam się, że po małej wpadce tej firmy z recenzjami czasopism t
rochę patrzyłam na nich spode łba, jak to mawiają... Tym niemniej, kiedy ogłoszono nabór do testowania nowego wzoru róży zgłosiłam się - naskrobałam bez entuzjazmu kilka słów i zapomniałam.... Jakże wielkie było moje zdziwienie, kiedy w ubiegłym tygodniu odezwał się do mnie przedstawiciel firmy z informacją, że to właśnie mnie wybrano. Szybko ustaliliśmy szczegóły i dziś odebrałam  przesyłkę z zestawem do haftu. 
Oto ona: wzór, kanwa 14ct, nici Madeira oraz igła. Przyzwoicie zapakowane, nici posortowane na bobinkach - co jest dla mnie dużym plusem, bo nie cierpię sorterów. Igła jest inna, niż te którymi do tej pory wyszywałam, niby też z tępym czubkiem, ale jakoś inaczej... sama nie wiem, jak to opisać. 
Wzór jest wydrukowany w kolorze z fajnie prowadzonymi konturami - na razie nie zauważyłam konturów pośrodku krzyżyka, ale być może i takie się trafią. 
Z pewnością ciekawym doświadczeniem, a właściwie powrotem do korzeni, będzie wyszywanie trzema nitkami muliny, bo tak stoi w instrukcji. Kontury z kolei dwoma. Jestem ciekawa, jak mi to pójdzie....
Dobra koniec gadania, zabieram się za wyszywanie, bo czas mnie goni. A dlaczego goni mnie z tym zestawem - o tym przy innej okazji. 








14 komentarzy :

  1. Powodzenia Kasiu, czekam z niecierpliwością na różę:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę miłej pracy nad haftem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszywaj szybko, bo lubie takie niby kolorowane akwarelą obrazki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no czekam na efekt, miłej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzór fajny.
    Ja już u nich nic nie testuje. Najpierw dali czasopismo do zrecenzowania i chyba liczyli na same pochlebstwa... Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  6. miłego wyszywania i testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulowałam na fb i gratuluję tutaj :)
    szybkiego wyszywania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. życzę miłej pracy i czekam na efekt:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia:)
    P.S. Wreszcie igła nie wbita w materiał:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! Jestem ciekawa pierwszych xxx.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ze Cię wybrali. Bardzo fajny wzór, życzę Ci miłego wyszywania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka