Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

856. Dzień Kawy, czyli wymianka

No i mamy dzień mojego ulubionego napoju - kawy. Nie wyobrażam sobie dnia bez tego aromatycznego napoju, który pijam w wersji najbardziej ekstremalnej - kawa musi być dla mnie gorąca i mocna, bez żadnych dodatków. No bo jak powiedział Hemingway "Ludzie dzielą się na inteligentnych i takich, co słodzą kawę."
A skoro mamy Dzień Kawy to pora pokazać, jaki prezent przyleciał do mnie z tej okazji od Edy.
Same cuda: kubek wypełniony kawowymi cukierkami, moja ulubiona kawa,czekolada, kanwa, mulinki, dwie podkładki, prześlicznej urody pinkeep i śliczna kartka.. Bardzo dziękuję za taką cudną paczkę. W następnym poście pokażę, co ja przygotowałam 







 

13 komentarzy :

  1. Ojj zgadzam się w 100% dzień bez kawy to dzień stracony :) świetna wymianka :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna wymianka. Zapachniało aż u mnie :). Bardzo dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne prezenty dostałaś :) Też lubię kawę. Zawsze piję ją z dodatkami.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna paczuszka :)
    bardo dziękuję za zabawę i czekam na kolejną ;)
    u mnie post też już wisi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny zestaw:))widać ,że Eda bardzo się postarała:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prezenty! Rzeczywiście zapachniało tu kawą :)
    Też nie lubię słodkiej kawy. Ale moja koniecznie musi być z mlekiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bez kawy teraz już ciężko, ale ja raczej piję napój kawowy, koło prawdziwej kawy to to nie stało ;)Prezenty bardzo udane.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie Cię Eda obdarowała :) Jeszcze raz dziękuję za super zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne prezenty. Nie wyobrażam sobie wspanialszego napoju od kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię taką samą kawę: gorącą, mocną i bez cukru. Od pewnego czasu kupuję całe ziarna i dodatkowo mam świeżo mieloną :) Świetne prezenty!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka