Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

938. UFOK-owy rok 3 i inne hafciarskie plany

No i jest.. 2018.. jaki będzie? Tego nie wie nikt. Ale każdy robi jakieś plany na ten nowy rok. Na krzyżykowym szaleństwie ponownie upłynie pod znakiem walki z UFOK-ami, ponieważ zapraszam na trzecią edycję zabawy oraz na podróży dookoła świata.
Ale po kolei. W kwestii UFOKów to na wysadzenie w kosmos czekają:
1. Seaside sentinel - mega potężny wyrzut sumienia, któremu chciałabym w tym roku poświęcić najwięcej czasu i energii. Na razie mam go ledwie zaczętego




2. Drzewko z magnoliami - zaczęłam pod wpływem impulsu i rozżalenia po przygodach z testowaniem dla Coricamo i.. porzuciłam


3. Kalendarz adwentowy - biedak nieruszony przez cały ubiegły rok.. Zauważyłam też przesunięcie o kilka kratek przy ostatnim hafcie w danej linii więc kompletnie nie wiem co z tym fantem zrobić. Może zacząć od nowa? Przyjdzie czas, będzie rada..

4. Kalendarz z kotami - niby chciałam go zrobić w ubiegłym roku... chciałam i utknęłam na lutym


5. Paryż wg Afremowa - plan ubiegłoroczny, nawet trochę w nim podłubałam, ale nie pokazałam na blogu. Zdążyłam za to fachowo poplamić kanwę herbatą


 Mam nadzieję ukończyć także sal kawowy u Rudej Mamy. Na razie utknęłam na pierwszej kawie. 

A co z nowych projektów i planów?
1. Na pewno jesienne okno firmy Dantel- zestaw, który otrzymałam na gwiazdkę


2. Herbatka Alexandry Zamoriny, której wzór kupiłam w listopadzie a do której muliny też dostałam na gwiazdę.


3. Wieniec z kolibrami - kanwa, mulina gotowe, wzór też wydrukowany


4. Róże - pierwszy zestaw kupiony na Aliexpressie


5. Cztery pory roku - też zakupione na Ali. Co prawda miała być kanwa bez nadruku, ale ja i tak zamieniam na 18 ct więc kanwa mi niepotrzebna

Oprócz tego planuję wyszyć trochę haftów na celinki - moim marzeniem jest choć jeden  haft w miesiącu.
Postanowiłam zorganizować także zabawę dookoła świata, gdzie zaproszę hafciarki w podróż po różnych krajach. 
Zapisałam się też na kilka zabaw:
1. Imieniny miesiąca u Hani już trwają - zaraz pora pokazywać pierwszą kartkę


2. Bombki u raeszki

3. Wymiatanie resztek z Igiełką. Planuję pozbyć się choć części zalegających mulin.


 Czy mi się uda zrealizować wszystkie plany? Wątpię, ale przecież kto nie ryzykuje szampana nie pije.

Osoby zainteresowane UFOK-owym rokiem proszę o zapoznanie się z zasadami zabawy:
1. Na blogu do 10 stycznia piszemy post, w którym przedstawiamy swoje UFOK-i. Post linkujemy za pomocą żabola pod tym postem.
2. Raz w miesiącu - na początku będę publikować post podsumowujący moją walkę z UFOK-ami w minionym miesiącu. Pod tym postem będzie włączone linkowanie postępów uczestników, które będzie aktywne przez 10 dni.
3. Osoby, które podlinkują przynajmniej 10 razy swoje postępy wezmą udział w losowaniu nagrody. Jeśli ktoś nie ma tylu UFOK-ów to proszony jest o takie rozłożenie walki, albo przynajmniej postów, żeby móc podlinkować pod moimi postami. 
4. Oczywiście walką z UFOK-ami można chwalić się na bieżąco. Ważne żeby raz w miesiącu napisać post podsumowujący. 

Mam nadzieję, że znajdą się osoby chętne do wspólnego wysadzania UFOK-ów w kosmos.


13 komentarzy :

  1. Bardzo ambitne plany hafciarskie. Trzymam kciuki, żeby Ci się udało

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia! Trzymam kciuki.
    Szczęśliwego Nowego Roku!!
    Pozdrawiam serdecznie!! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Plany ambitne, życzę powodzenia aby wszystko poszło po Twojemu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super plany:) Będę kbicować:) Z ufokami też powalczę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za wszystkie Twoje hafciarskie plany na ten rok :) W tym roku zdecydowanie przyłączam się do walki z UFOKami, bo zdecydowanie sytuacja zaczyna wymykać się spod kontroli.

    OdpowiedzUsuń
  6. P.S. Sprawdź, czy w zestawie Dantel zgadzają się oznaczenia mulin w legendzie i na arkuszach ze wzorem. U mnie był z tym problem, więc lepiej od razu zerknąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne plany.Życzę realizacji jak największej ilości punktów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super plany :) Ja ż chęcią wezmę udział w zabawie ż ufokami bo mi się ich sporo nazbierało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje plany przy Twoich są bardzo liche ale najważniejsze żeby jak najwięcej udało nam się zrobić :).

    Zauroczył mnie pierwszy obraz oraz herbatka :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne plany! Mój post jest podsumowująco-planujący :) Też bogaty!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu, nie zdążyłam podlinkować moich UFOKów - wydawało mi się, że jest na to czas do końca miesiąca... Link do postu podaję tutaj: https://cytrulina.blogspot.com/2018/01/walka-z-ufokami-w-2018-roku.html
    Bardzo chcę się z Wami bawić - to dla mnie super motywacja! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka