Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

954. Sal wielkanocny 2018

Do  świąt wielkanocnych mamy dziesięć tygodni. Wydawać by się mogło, że sporo, ale dla osób przygotowujących własnoręcznie haftowane kartki wcale nie tak dużo. Sama dziś usiadałam do internetu w poszukiwaniu ciekawych wzorów. I trafiłam na fajny komplet sześciu wielkanocnych miniaturek, z których każda ma około 40 na 40 krzyżyków - w sam raz na kartkę. Kolorystyka jest co prawda w DMC, ale łatwo zamienić na Ariadnę.
A ponieważ dodatkowo mnie nosi więc zapraszam na:



Wyszywać będziemy takie miniaturki:



Zasady:
1. Zapisy pod tym postem do końca stycznia, ale jak ktoś będzie chciał dołączyć do nas później to zapraszam.
2. Osoby zainteresowane proszę o wysłanie do mnie emaila na adres: caath79@gmail.com - w wiadomym celu.
3. Postępami chwalimy się na blogach, stronach fb, instragramie itp. wg własnego uznania. Ważne, aby do Niedzieli Palmowej (tj. 25 marca) opublikować post zbiorczy, który trzeba będzie podlinkować pod moim postem. (Osoby nie posiadające bloga muszą przysłać zdjęcie na ww adres).
4. Jedna z osób, które ukończą wszystkie 6 miniaturek otrzyma ode mnie upominek na zajączka.

Ciekawe, kto będzie chciał się bawić?
Dla mojej własnej kontroli tutaj pojawi się lista osób wspólnie wyszywających - żebym mogła na koniec zabawy podsumować.
Wielkanocne miniatury wyszywać będą:
1. Katarzyna
2. Jagna
3. Sylwia Murzynowska
4. Carpediem
5. Mariola
6. Pasje Magos
7. małe - niespodzianki
8. Czarna dama
9.kgosia
10.Marychna Z
11.tojatenia
12.bozenas
13.Anula
14.Klaudia P
15. Marille
 16.Monika Blezień
17.Wiktoria
18.


27 komentarzy :

  1. Śliczne wzorki :) ja z przyjemnością wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha, ha, a ja właśnie dzisiaj zaczęłam haftować tego kurczaka na dole po prawej :) No to wbijam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zaczęłam już wzorki z tej serii, więc chętnie dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja odpadam. Ale będę podglądać.

    OdpowiedzUsuń
  5. A co mi tam też dołączę do zabawy - będzie większa motywacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj kusisz Kasiu, kusisz. Ja niestety jednak odpadam z braku czasu. Do końca lutego wyznaczyłam sobie do skończenia dwa projekty, a potem mogę się nie wyrobić do Palmowej. Żałuję, ale jestem realistką.
    Będę Wam jednak kibicować. Ciekawa jestem kto wygra :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie urocze maluchy, bardzo chętnie sie przyłącze do wspólnego kartkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne wzorki, chętnie wezmę udział

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne wzory, ale chyba nie dam rady. Dołączę z przyjemnością, jeśli znajdę trochę czasu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się chętnie zapiszę, mam nadzieję, że dam radę.

    OdpowiedzUsuń
  11. To i ja się chętnie zapiszę:))najwyżej nie dam rady:))ale co tam:)wymiotę troszkę resztek mulinowych:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne wzorki, ale ja tym razem niestety nie dam rady :(.
    Będę Wam mocno kibicować i podglądać postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam. Chciałabym się przyłączyć do SALu. Wzorki wydają się takie energetyczne. Może będzie się je przyjemnie haftować! pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. hejka :) ja już pierwsze zajączki w tym roku zrobiłam, zatem zapisuję się z przyjemnością :) wspólne dzierganie bardziej motywuje :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wzorki urocze, ale na tyle zabaw się już zapisałam, że chyba kolejnej nie udźwignę. Będę was podglądać i podziwiać postępy w wielkanocnych hafcikach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj, chyba się jednak skuszę. Te wzorki wielkanocne są bardzo fajne. Mam cichą nadzieję, że uda mi się wyrobić.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj, chyba się jednak skuszę. Te wzorki wielkanocne są bardzo fajne. Mam cichą nadzieję, że uda mi się wyrobić.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obrazki wyglądają kusząco :) Zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie się zapiszę do wspólnego wyszywania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O nie 😀 Ty to chyba masz jakąś dłuższą dobę 😃

    OdpowiedzUsuń
  22. I ja się dopiszę do zabawy bo wzorki są słodkie. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka