Cytat


Pasja - podmuch szczęścia pozwalający się uwolnić ze stalowego uścisku szarej, ponurej codzienności.

O mnie

Moje zdjęcie
Hafciarka zołza - na dodatek wredna, bezkompromisowo tępiąca hafciarskie badziewie i wiedząca czego chce.. zakręcona na punkcie krzyżyków od dawien dawna, cierpiąca na hafciarskie ADHD - ciągle ją nosi i nie potrafi usiedzieć przy jednym projekcie dłużej niż tydzień, stawiająca krzyżyki w tempie, którego mistrz Formuły 1 by się nie powstydził - szczególnie w czasie urlopu, podobno to wszystko dzięki turboigle... kiedy ktoś jej nadepnie na odcisk bierze miotłę, na której na co dzień lata, i goni delikwenta, gdzie pieprz rośnie...

66. Sal z kocim kalendarzem - marzec

Nawet się nie obejrzałam i dwudziesty marca odszedł do historii a ja nie pokazałam kota marcowego. Ale już nadrabiam zaległości - tym bardziej, że dla niektórych nocnych marków nadal jest dwudziesty :) Oczywiście sztuczne światło nie sprzyja robieniu dobrych zdjęć więc gotowy kot w ramce nie prezentuje się zbytnio.... Niestety w ciągu dnia ciągle coś było i nie dałam rady zrobić zdjęcia....
Ale oto jest: 


 A tak powstawał: 


 kot w ramce - zawsze tak zaczynam - jakoś mi najłatwiej

  
koniczynki już są

 a tutaj gotowy kot jeszcze przed kąpielą :)

2 komentarze :

  1. Te koty są rewelacyjne - mam ich całe stado, haftowałam w ubiegłym roku, też w SAL-u.
    I również zaczynałam od ramki, bo tak było mi łatwiej pozycjonować wszystkie elementy.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również zaczynam od ramki i kota:) Świetnie się prezentuje:) Chociaż za pewne na żywo wygląda jeszcze lepiej:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
Pozostawiony ślad odwiedzin jest dla mnie największą satysfakcją z prowadzenia bloga
Komentarze anonimowe oraz obraźliwe nie będą publikowane

krzyżykowe szaleństwo © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka